Polityka prywatności

POLITYKA PRYWATNOŚCI MODOLOKO

 

  1. Niniejsza Polityka Prywatności określa zasady przetwarzania danych osobowych pozyskanych za pośrednictwem sklepu internetowego www.modoloko.pl (zwanego dalej: „Sklepem Internetowym”).
  2. Właścicielem Sklepu i jednocześnie Administratorem Danych Osobowych jest MODOLOKO zlokalizowane pod adresem: Jasne Pole 55B,  63-400 Kobierno, województwo wielkopolskie. Jesteśmy zarejestrowani pod numerem: 6211751700 w CEIDG. Numer REGON: 387167668 został nadany firmie przez GUS.
  3. Modoloko dokłada szczególnych starań dotyczących poszanowania prywatności Klientów odwiedzających sklep internetowy www.modoloko.pl

Jak Modoloko zbiera dane?

  1. Modoloko zbiera informacje dotyczące osób fizycznych dokonujących czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z ich działalnością, osób fizycznych prowadzących we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową oraz osób fizycznych reprezentujących osoby prawne lub jednostki organizacyjne niebędące osobami prawnymi, którym ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadzące we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową, zwanych dalej łącznie Klientami.
  2. Dane osobowe Klientów są zbierane w przypadkach:
  • rejestracji konta w Sklepie Internetowym;
  • składania zamówienia w Sklepie Internetowym;
  • subskrypcji biuletynu informacyjnego (Newsletter).
  • użytkowania serwisu.
  1. Rejestracja konta służy ułatwieniu Klientom korzystania z serwisu, w tym upraszcza dokonywanie zakupów, dokonywanie zwrotów i reklamacji. W przypadku rejestracji konta w Sklepie Internetowym, Klient podaje:
  • adres e-mail;
  • dane adresowe: kod pocztowy i miejscowość, kraj (państwo); ulica wraz z numerem domu/mieszkania.
  • imię i nazwisko;
  • numer telefonu.
  1. Podczas rejestracji konta w Sklepie Internetowym Klient samodzielnie ustala indywidualne hasło dostępu do swojego konta.
  2. Dokonanie zakupów możliwe jest także bez rejestracji konta. W przypadku składania zamówienia w Sklepie Internetowym, Klient podaje następujące dane:
  • adres e-mail;
  • dane adresowe: kod pocztowy i miejscowość, kraj (państwo); ulica wraz z numerem domu/mieszkania,
  • imię i nazwisko,
  • numer telefonu,
  1. W przypadku Przedsiębiorców, powyższy zakres danych jest dodatkowo poszerzony o:
  • firmę przedsiębiorcy
  • numer NIP.
  1. W przypadku skorzystania z usługi Newsletter, Klient podaje jedynie swój adres e-mail.
  2. Korzystanie z serwisu jest także możliwe bez rejestracji konta i bez podawania wyżej wskazanych danych osobowych, jeżeli Klient nie dokonuje zakupu, a jedynie zapoznaje się z treściami publikowanymi na Stronie.
  3. Podczas korzystania ze Strony Internetowej Sklepu mogą być pobierane dodatkowe informacje, w szczególności: adres IP przypisany do komputera Klienta lub zewnętrzny adres IP dostawcy Internetu, nazwa domeny, rodzaj przeglądarki, czas dostępu, typ systemu operacyjnego.

Od Klientów mogą być także gromadzone dane nawigacyjne, w tym informacje o linkach i odnośnikach, w które zdecydują się kliknąć lub innych czynnościach, podejmowanych w naszym Sklepie Internetowym.

Jak Modokolo przetwarza zebrane dane?

  1. Dane przetwarzamy w następujących celach:
  • wykonanie wiążącej nas umowy lub podjęcie działania na żądanie Klienta, w tym dokonanie odpowiedzi na zapytanie ofertowe, sprzedaż i dostawa towarów oraz przyjęcie ich zwrotu, obsługa reklamacji, umożliwienie klientowi wygodnego dokonywania płatności dochodzenie lub obrona przed roszczeniami. Podstawą tego przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
  • umożliwienia klientowi korzystania z serwisu poprzez założenie i prowadzenie indywidualnego konta użytkownika, bez konieczności wielokrotnego ponownego wpisywania danych, również na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
  • podejmowania działań marketingowych, przykładowo wyświetlania Klientowi dopasowanej do jego potrzeb informacji handlowej, w ramach podstawy z art. 6 ust. 1 lit. f RODO. Aby dostosować nasz serwis do oczekiwań Klientów, a jednocześnie dostarczyć nam narzędzi analitycznych dokonujemy automatycznego przetwarzania danych celem ustalenia preferencji Klienta i aktywności w serwisie. Nie podejmujemy jednak wobec Klientów decyzji, które opierałyby się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, i wywoływały wobec Klientów skutki prawne lub w podobny sposób istotnie wpływały na Klienta.
  • prowadzenie dokumentacji księgowo-podatkowej, gdzie podstawą jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
  • jeśli Klient wyrazi na to zgodę, czyli na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO, wykorzystujemy jego dane do wysyłania na jego adres e-mail informacji handlowej, w tym newslettera.
  • dane przetwarzamy również na wypadek dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO.
  1. W ramach współpracy z Klientami dane mogą być przetwarzane przez naszych partneró Dlatego poza naszymi upoważnionymi pracownikami, odbiorcami tych danych będą: operatorzy i zarządcy systemami informatycznymi, płatniczymi, nasi dostawcy, firmy transportowe, kurierskie i pocztowe, biura księgowe, kancelarie prawne i windykacyjne.
  2. Państwa dane przechowujemy w zależności od procesu:
  • w zakresie danych podawanych dla celów prowadzenia konta, do czasu likwidacji konta,
  • w zakresie danych przekazywanych dla celu zakupu, do czasu upływu terminu, w którym możliwe jest dochodzenie roszczeń, zaś w zakresie przetwarzania danych dla celów księgowo – podatkowych, przez okres 5 lat od końca roku podatkowego, w który dokonano zakupu,
  • w zakresie danych podawanych na potrzeby wysyłki newslettera, do czasu wycofania zgody.

Podanie przez Państwa wyżej wymienionych danych jest dobrowolne, a jednocześnie konieczne dla realizacji danej umowy. W przypadku sprzedaży, podanie danych jest także wymogiem ustawowym, w przypadku żądania wystawienia faktury.

Jak Modokolo przetwarza zebrane dane?

  1. Dane przetwarzamy w następujących celach:
  • wykonanie wiążącej nas umowy lub podjęcie działania na żądanie Klienta, w tym dokonanie odpowiedzi na zapytanie ofertowe, sprzedaż i dostawa towarów oraz przyjęcie ich zwrotu, obsługa reklamacji, umożliwienie klientowi wygodnego dokonywania płatności dochodzenie lub obrona przed roszczeniami. Podstawą tego przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
  • umożliwienia klientowi korzystania z serwisu poprzez założenie i prowadzenie indywidualnego konta użytkownika, bez konieczności wielokrotnego ponownego wpisywania danych, również na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
  • prowadzenie dokumentacji księgowo-podatkowej, gdzie podstawą jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
  • podejmowania działań marketingowych, przykładowo wyświetlania Klientowi dopasowanej do jego potrzeb informacji handlowej, w ramach podstawy z art. 6 ust. 1 lit. f RODO. Aby dostosować nasz serwis dooczekiwań Klientów, a jednocześnie dostarczyć nam narzędzi analitycznych dokonujemy automatycznego przetwarzania danych celem ustalenia preferencji Klienta i aktywności w serwisie. Nie podejmujemy jednak wobec Klientów decyzji, które opierałyby się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, i wywoływały wobec Klientów skutki prawne lub w podobny sposób istotnie wpływały na Klienta.
  • jeśli Klient wyrazi na to zgodę, czyli na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO, wykorzystujemy jego dane do wysyłania na jego adres e-mail informacji handlowej, w tym newslettera
  • dane przetwarzamy również na wypadek dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO.
  1. W ramach współpracy z Klientami dane mogą być przetwarzane przez naszych partnerów dlatego poza naszymi upoważnionymi pracownikami, odbiorcami tych danych będą: operatorzy i zarządcy systemami informatycznymi, płatniczymi, nasi dostawcy, firmy transportowe, kurierskie i pocztowe, biura księgowe, kancelarie prawne i windykacyjne.
  2. Państwa dane przechowujemy w zależności od procesu:
  • w zakresie danych podawanych dla celów prowadzenia konta, do czasu likwidacji konta,
  • w zakresie danych przekazywanych dla celu zakupu, do czasu upływu terminu, w którym możliwe jest dochodzenie roszczeń, zaś w zakresie przetwarzania danych dla celów księgowo – podatkowych, przez okres 5 lat od końca roku podatkowego, w który dokonano zakupu,
  • w zakresie danych podawanych na potrzeby wysyłki newslettera, do czasu wycofania zgody.
  1. Podanie przez Państwa wyżej wymienionych danych jest dobrowolne, a jednocześnie konieczne dla realizacji danej umowy. W przypadku sprzedaży, podanie danych jest także wymogiem ustawowym, w przypadku żądania wystawienia faktury.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl