Pytania i odpowiedzi

Najczęściej zadawane pytania (FAQ)

 

Jak dodać produkt do koszyka?

Zapoznaj się z ofertą sklepu Modoloko, wybierz produkty, które Cię interesują (dobierz rozmiar, kolor) i kliknij przycisk "WRZUĆ DO TORBY". Produkt automatycznie zostanie dodany i będzie dostępny w zakładce "KOSZYK" w prawym, górnym rogu strony. Wracając na stronę główną czy inne zakładki cały czas widzisz ile produktów widnieje w Twojej torbie. Po najechaniu kursorem myszki rozwija się lista dodanych przez Ciebie ubrań

Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia?

Status przesyłki możesz sprawdzić logując się do Twojego konta Klienta lub w przypadku zakupów bez rejestracji na bieżąco będziesz otrzymywać również e-maile potwierdzające status złożonego zamówienia.

Jak mogę zapłacić za złożone zamówienie?

Do wyboru masz kilka metod płatności: przelew natychmiastowy, BLIK, tradycyjny przelew bankowy oraz płatność za pobraniem u kuriera. Numer konta znajduje się w zakładce: „FORMY PŁATNOŚCI”.

Czy mogę zwrócić zakupiony towar?

Każdy Klient Modoloko, który dokonał zakupów zgodnie z Ustawą z 30 maja 2014r. ma prawo odstąpić od umowy w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki bez podawania przyczyny.

Towar nie może mieć śladów użytkowania, powinien być w nienaruszonym stanie oraz zostać zwrócony wraz z metką. Zwrotu pieniędzy dokonujemy przelewem bankowym na numer konta podany w formularze zwrotu, nie później niż 14 dni od daty otrzymania przez nas przesyłki. Kupujący ponosi koszty odesłania przesyłki. Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem, usługą “e-przesyłka” lub paczkomatami.

Szczegóły dotyczące zwrotów towaru znajdziesz w zakładce: „ZWROTY I REKLAMACJE”.

Jak mogę reklamować zakupiony towar?

Reklamacja to Twoje prawo z którego możesz skorzystać w przypadku, gdy zakupiony w sklepie Modoloko produkt posiada wadę. Przepraszamy za zaistniałą sytuację. Możesz jednak czuć się bezpiecznie- zrobimy wszystko, aby proces reklamacji potrwał możliwie krótko i sprawnie. Pamiętaj, aby reklamowany produkt odesłać czysty, odpowiednio zabezpieczony i zapakowany. Jeśli reklamacja zostanie rozpatrzona na korzyść Klienta towar zostanie naprawiony lub wymieniony na nowy, pełnowartościowy. Jeśli np. z powodu wyczerpania towaru będzie to niemożliwe zwrócimy wszelkie koszty poniesione przez Klienta. Reklamacja rozpatrywana jest w ciągu 14 dni od daty otrzymania reklamacji. Informujemy, że nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem, usługą “e-przesyłka” lub paczkomatami. Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym na numer konta podany w formularzu reklamacji w ciągu 14 dni roboczych.

Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 23.04.1964r. Kodeks cywilny.

Szczegóły dotyczące zwrotów towaru znajdziesz w zakładce: „ZWROTY I REKLAMACJE”.

Jak mogę skontaktować się ze sprzedającym?

Jesteśmy do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach: 9.00- 15.00

Zadzwoń lub napisz- na pewno się odezwiemy.

Tel. 690 510 055

Mail: modoloko@modoloko.pl

Whatapp: 690 510  055

Znajdziesz nas także w social mediach:

https://www.facebook.com/Modoloko-104901158101454

https://www.instagram.com/modoloko/

www.tiktok.com/@modoloko_

Czy towar mogę odebrać osobiście?

Nie, na tą chwilę nie mamy takiej możliwości.

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Tak. Podczas realizacji zamówienia wybierz fakturę VAT jako dokument sprzedaży i podaj swoje dane. Fakturę prześlemy drogą elektroniczną.

Czy jest możliwość wysyłania paczek zagranicznych?

Tak, jest taka możliwość. Jeśli chcesz zapoznać się z ceną wysyłki zagranicznej, skontaktuj się z nami mailowo podając jednocześnie dokładny adres dostawy oraz rodzaj i ilość zamawianego towaru. Przygotujemy dla Ciebie ofertę na najkorzystniejsze formy dostawy towaru. W przypadku paczek zagranicznych wymagana jest przedpłata na konto.

Czy w ceny wliczony jest podatek VAT?

Tak.

Czy za przesyłkę mogę zapłacić przy odbiorze?

Tak (dotyczy przesyłek tylko krajowych).

Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie lub mailowo?

Tak, istnieje możliwość złożenia zamówienia telefonicznie lub mailowo. Płatność następuje „za pobraniem” lub „przedpłata na konto”. Aby zamówienie zostało przyjęte do realizacji potrzebujemy następujących danych:

- imię, nazwisko, adres zamieszkania, kod pocztowy, nr telefonu,

- ilość oraz nazwę zamawianego produktu,

- adres e-mail (jeśli istnieje).

Skontaktuj się z nami i podaj nam powyższe informacje lub prześlij do nas zamówienie drogą elektroniczną na adres e-mail: zamowienia@modoloko.pl

Czy muszę się zarejestrować, aby złożyć zamówienie?

Zamówienia można składać bez rejestrowania się i zakładania konta w sklepie Modoloko. Na etapie składania zamówienia wybierz „ZAKUPY BEZ REJESTRACJI- ZŁÓŻ ZAMÓWIENIE”. Zostaniesz poproszona tylko o podanie danych niezbędnych do zrealizowania zamówienia.  Zostanie ono zrealizowane w takim samym czasie jak zamówienia złożone przez zarejestrowanych Klientów. Niestety nie będziesz miała możliwości korzystania z niektórych udogodnień takich tak np. możliwości otrzymania rabatów i kuponów promocyjnych, przeglądania statusu realizacji zamówień, historii zakupów oraz zgłaszania zwrotu/ reklamacji drogą elektroniczną.

Jeśli produkt jest w promocji czy mogę również skorzystać z rabatu 5% za zapis do newslettera?

Nie, promocje nie łączą się.

Produkt okazał się w nieodpowiednim dla mnie rozmiarze/ chcę wymienić na inny. Jak mogę dokonać wymiany?

W sklepie Modoloko, aby wymienić produkt na inny,  należy dokonać jego zwrotu i złożyć nowe zamówienie. Szczegółowe informacje na temat zwrotów znajdują się na stronie w zakładce: „ZWROTY I REKLAMACJE”

Co w przypadku, gdy produkt okaże się niezgody z zamówieniem?

Jeśli dostarczyliśmy niewłaściwy produkt, skontaktuj się z nami telefonicznie w godz. 9.00-15.00, tel.  690-510-055 lub mailowo: zamowienia@modoloko.pl.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl