Regulamin

Niniejszy Regulamin określa ogólne warunki, zasady oraz sposób sprzedaży prowadzonej przez MODOLOKO Natalia Kubiak za pośrednictwem sklepu internetowego www.modoloko.pl (zwanego dalej: „Sklepem Internetowym”) oraz określa zasady i  warunki świadczenia usług nieodpłatnych drogą elektroniczną.

1. Definicje:

Dni robocze - oznacza dni tygodnia od poniedziałku do piątku z  wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.

Dostawa - oznacza czynność faktyczną polegającą na dostarczeniu Klientowi przez Sprzedawcę, za pośrednictwem Dostawcy, Towaru określonego w  zamówieniu.

Dostawca - oznacza firmę kurierską, z  którą współpracuje Sprzedawca w  zakresie dokonywania Dostawy Towarów.

Hasło - oznacza ciąg znaków literowych, cyfrowych lub innych wybranych przez Klienta podczas Rejestracji w  Sklepie Internetowym, wykorzystywanych w  celu zabezpieczenia dostępu do Konta Klienta w  Sklepie Internetowym.

Klient - oznacza podmiot, na rzecz którego zgodnie z  Regulaminem i  przepisami prawa mogą być świadczone usługi drogą elektroniczną lub z  którym zawarta może być Umowa sprzedaży

Konsument - oznacza osobę fizyczną dokonującą z  przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z  jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

Konto Klienta - oznacza indywidualny dla każdego Klienta panel, uruchomiony na jego rzecz przez Sprzedawcę, po dokonaniu przez Klienta Rejestracji i  zawarciu umowy świadczenia usługi Prowadzenie Konta Klienta.

Przedsiębiorca - oznacza osobę fizyczną, osobę prawną lub jednostkę organizacyjną niebędącą osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadzącą we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową i  dokonującą czynności prawnej związanej bezpośrednio z  jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

Regulamin - oznacza niniejszy regulamin.

Rejestracja  - oznacza czynność faktyczną dokonaną w  sposób określony w  Regulaminie, wymaganą dla korzystania przez Klienta ze wszystkich  funkcjonalności Sklepu Internetowego.

Sprzedawca – oznacza firmę MODOLOKO Natalia Kubiak, z siedzibą w Jasnym Polu 55B, 63-714 Kobierno, NIP: 621-175-17-00, reprezentowaną przez Natalię Kubiak.

Strona Internetowa Sklepu - oznacza strony internetowe, pod którymi Sprzedawca prowadzi Sklep Internetowy

Towar - oznacza produkt przedstawiony przez Sprzedawcę za pośrednictwem Strony Internetowej Sklepu, mogący być przedmiotem Umowy sprzedaży.

Trwały nośnik - oznacza materiał lub narzędzie umożliwiające Klientowi lub Sprzedawcy przechowywanie informacji kierowanych osobiście do niego, w  sposób umożliwiający dostęp do informacji w  przyszłości przez czas odpowiedni do celów, jakim te informacje służą, i  które pozwalają na odtworzenie przechowywanych informacji w  niezmienionej postaci.

 Umowa sprzedaży - oznacza umowę sprzedaży zawartą na odległość, na zasadach określonych w  Regulaminie, między Klientem a  Sprzedawcą.

2. Postanowienia ogólne i korzystanie ze Sklepu Internetowego

Wszelkie prawa do Sklepu Internetowego, w  tym majątkowe prawa autorskie, prawa własności intelektualnej do jego nazwy, jego domeny internetowej, Strony Internetowej Sklepu, a  także do wzorców, formularzy, logotypów zamieszczanych na Stronie Internetowej Sklepu (z wyjątkiem logotypów i  zdjęć prezentowanych na Stronie Internetowej Sklepu w  celach prezentacji towarów, do których to prawa autorskie należą do podmiotów trzecich) należą do Sprzedawcy, a  korzystanie z  nich może następować wyłącznie w  sposób określony i  zgodny z  Regulaminem oraz za zgodą Sprzedawcy wyrażoną na piśmie.

Sprzedawca dołoży starań, aby korzystanie ze Sklepu Internetowego było możliwe dla użytkowników Internetu z  użyciem wszystkich popularnych przeglądarek internetowych, systemów operacyjnych, typów urządzeń oraz typów połączeń internetowych. Minimalne wymagania techniczne umożliwiające korzystanie ze Strony Internetowej Sklepu to przeglądarka internetowa w  wersji co najmniej Internet Explorer 11 lub Chrome 39 lub FireFox 34 lub Opera 26 lub Safari 5 lub nowszych, z  włączoną obsługą języka Javascript, akceptująca pliki typu „cookies” oraz łącze internetowe o  przepustowości co najmniej 256 kbit/s. Strona Internetowa Sklepu jest zoptymalizowana dla minimalnej rozdzielczości ekranu 1024x768 pikseli.

Sprzedawca stosuje mechanizm plików "cookies", które podczas korzystania przez Klientów ze Strony Internetowej Sklepu, zapisywane są przez serwer Sprzedawcy na dysku twardym urządzenia końcowego Klienta. Stosowanie plików "cookies" ma na celu poprawne działanie Strony Internetowej Sklepu na urządzeniach końcowych Klientów. Mechanizm ten nie niszczy urządzenia końcowego Klienta oraz nie powoduje zmian konfiguracyjnych w  urządzeniach końcowych Klientów ani w  oprogramowaniu zainstalowanym na tych urządzeniach. Każdy Klient może wyłączyć mechanizm „cookies” w  przeglądarce internetowej swojego urządzenia końcowego. Sprzedawca wskazuje, że wyłączenie „cookies” może jednak spowodować utrudnienia lub uniemożliwić korzystanie ze Strony Internetowej Sklepu.

W celu złożenia zamówienia w  Sklepie Internetowym za pośrednictwem Strony Internetowej Sklepu oraz w  celu korzystania z  usług dostępnych na Stronach Internetowych Sklepu, konieczne jest posiadanie przez Klienta aktywnego konta poczty elektronicznej.

Zakazane jest dostarczanie przez Klienta treści o  charakterze bezprawnym oraz wykorzystywanie przez Klienta Sklepu Internetowego, Strony Internetowej Sklepu lub usług nieodpłatnych świadczonych przez Sprzedawcę, w  sposób sprzeczny z  prawem, dobrymi obyczajami lub naruszający dobra osobiste osób trzecich.

Sprzedawca oświadcza, iż publiczny charakter sieci Internet i  korzystanie z  usług świadczonych drogą elektroniczną wiązać może się z  zagrożeniem pozyskania i  modyfikowania danych Klientów przez osoby nieuprawnione, dlatego Klienci powinni stosować właściwe środki techniczne, które zminimalizują wskazane wyżej zagrożenia. W  szczególności powinni stosować programy antywirusowe i  chroniące tożsamość korzystających z  sieci Internet. Sprzedawca nigdy nie zwraca się do Klienta z  prośbą o  udostępnienie mu w  jakiejkolwiek formie Hasła.

Nie jest dopuszczalne wykorzystywanie zasobów i  funkcji Sklepu Internetowego w  celu prowadzenia przez Klienta działalności, która naruszałaby interes Sprzedawcy.

3. Rejestracja

W celu utworzenia Konta Klienta, Klient obowiązany jest dokonać nieodpłatnej Rejestracji.

Rejestracja nie jest konieczna do złożenia zamówienia w  Sklepie Internetowym.

W celu Rejestracji, Klient powinien wypełnić formularz rejestracyjny udostępniony przez Sprzedawcę na Stronie Internetowej Sklepu i  przesłać wypełniony formularz rejestracyjny drogą elektroniczną do Sprzedawcy poprzez wybór odpowiedniej funkcji znajdującej się w  formularzu rejestracyjnym. Podczas Rejestracji Klient ustala indywidualne Hasło.

 W trakcie wypełniania formularza rejestracyjnego, Klient ma możliwość zapoznania się z  Regulaminem, akceptując jego treść poprzez oznaczenie odpowiedniego pola w  formularzu.

 Po przesłaniu wypełnionego formularza rejestracyjnego Klient otrzymuje niezwłocznie, drogą elektroniczną na adres poczty elektronicznej podany w  formularzu rejestracyjnym potwierdzenie Rejestracji przez Sprzedawcę. Z  tą chwilą zawarta zostaje umowa o  świadczenie drogą elektroniczną usługi Prowadzenie Konta Klienta, zaś Klient uzyskuje możliwość dostępu do Konta Klienta i  dokonywania zmian podanych podczas Rejestracji danych.

4. Zamówienia

 Informacje zawarte na Stronie Internetowej Sklepu nie stanowią oferty Sprzedawcy w  rozumieniu Kodeksu Cywilnego, a  jedynie zaproszenie Klientów do składania ofert zawarcia Umowy sprzedaży.

Klient może składać zamówienia w  Sklepie Internetowym za pośrednictwem Strony Internetowej Sklepu lub poczty elektronicznej przez 7 dni w  tygodniu, 24 godziny na dobę.

Klient składający zamówienie za pośrednictwem Strony Internetowej Sklepu, kompletuje zamówienie wybierając Towar, którym jest zainteresowany. Dodanie Towaru do zamówienia następuje przez wybór polecenia „DO TORBY” pod danym Towarem prezentowanym na Stronie Internetowej Sklepu. Klient po skompletowaniu całości zamówienia i  wskazaniu w  „KOSZYKU” sposobu dostawy oraz formy płatności, składa zamówienie przez wysłanie formularza zamówienia do Sprzedawcy, wybierając na Stronie Internetowej Sklepu przycisk „ZAMAWIAM”. Każdorazowo przed wysyłką zamówienia do Sprzedawcy, Klient jest informowany o  łącznej cenie za wybrany Towar i dostawę, jak też o  wszystkich dodatkowych kosztach jakie jest zobowiązany ponieść w  związku z  Umową sprzedaży.

Złożenie zamówienia stanowi złożenie Sprzedawcy przez Klienta oferty zawarcia Umowy sprzedaży Towarów będących przedmiotem zamówienia.

Po złożeniu zamówienia, Sprzedawca przesyła na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej potwierdzenie jego złożenia.

Następnie, po potwierdzeniu złożenia zamówienia, Sprzedawca przesyła na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej informację o  przyjęciu zamówienia do realizacji. Informacja o  przyjęciu zamówienia do realizacji jest oświadczeniem Sprzedawcy o  przyjęciu oferty, o  której mowa w  §4 ust. 9 powyżej i  z chwilą jego otrzymania przez Klienta zostaje zawarta Umowa sprzedaży.

Po zawarciu Umowy sprzedaży, Sprzedawca potwierdza Klientowi jej warunki, przesyłając je na Trwałym nośniku na adres poczty elektronicznej Klienta lub pisemnie na wskazany przez Klienta podczas Rejestracji lub składania zamówienia adres.

 

5. Płatności

 Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione Towary:

  •             przelew bankowy na rachunek bankowy Sprzedawcy,
  •             przelew przy pomocy operatora płatności internetowych dostępnych na sklepie Modoloko
  •             za pobraniem- gotówka u kuriera
  •             BLIKIEM
  •             Pay Po

Operatorem płatności jest BlueMedia S.A.

Typy obsługiwanych kart płatniczych: Visa, Visa Electron, Maestro, MasterCard, MasterCard Electronic.

Ceny na Stronie Internetowej Sklepu zamieszczone przy danym Towarze stanowią ceny brutto i nie zawierają informacji odnośnie kosztów Dostawy i wszelkich innych kosztów, które Klient będzie zobowiązany ponieść w związku z Umową sprzedaży, o których Klient będzie poinformowany przy wyborze sposobu Dostawy i składaniu zamówienia.

Nieodebranie przesyłki za pobraniem jest traktowane jako niewywiązanie się z umowy kupna-sprzedaży.
Odmowa odbioru Towaru jest warunkiem rozwiązującym Umowę Sprzedaży, a Klient w takim przypadku zobowiązuje się do zwrotu Sprzedawcy kosztów przesyłki nieodebranej w obie strony.

 

6. Dostawa

Sprzedawca realizuje Dostawę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej  oraz w wyjątkowych sytuacjach za granicę- po indywidualnym kontakcie z Klientem.

Sprzedawca jest zobowiązany dostarczyć Towar będący przedmiotem Umowy sprzedaży bez wad.

Sprzedawca zamieszcza na Stronie Internetowej Sklepu informację o  liczbie Dni roboczych potrzebnych do Dostawy i  realizacji zamówienia.

Termin Dostawy i  realizacji zamówienia wskazany na Stronie Internetowej Sklepu liczony jest w  Dniach roboczych.

Zamówione Towary są dostarczane do Klienta za pośrednictwem Dostawcy na adres wskazany w  formularzu zamówienia.

W dniu wysłania Towaru do Klienta przekazywana jest na adres poczty elektronicznej Klienta informacja potwierdzająca nadanie przesyłki przez Sprzedawcę.

 Klient obowiązany jest zbadać doręczoną przesyłkę w  czasie i  w sposób przyjęty przy przesyłkach danego rodzaju. W  razie stwierdzenia ubytku lub uszkodzenia przesyłki Klient ma prawo żądać od pracownika Dostawcy spisania właściwego protokołu szkody.

W przypadku nie odebrania paczki za pobraniem Sprzedawca ma prawo do naliczenia kosztów przesyłki paczki w obie strony. 

 

 7. Rękojmia

 Sprzedawca zapewnia Dostawę Towaru pozbawionego wad fizycznych i  prawnych. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).

Jeżeli Towar ma wadę, Klient może:

  •   złożyć oświadczenie o  obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i  bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni Towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie.
  •   żądać wymiany Towaru wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić Towar wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w  rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. 

 Klient, który wykonuje uprawnienia z  tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć rzecz wadliwą na adres Sprzedawcy.

Sprzedawca odpowiada z  tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania Towaru Klientowi. Roszczenie o  usunięcie wady lub wymianę Towaru na wolny od wad przedawnia się z  upływem roku, lecz termin ten nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w  zdaniu pierwszym. W  tym terminie Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży lub złożyć oświadczenie o  obniżeniu ceny z  powodu wady Towaru. Jeżeli Klient żądał wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wady, termin do odstąpienia od Umowy sprzedaży lub złożenia oświadczenia o  obniżeniu ceny rozpoczyna się z  chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany Towaru lub usunięcia wady.

Wszelkie reklamacje związane z  Towarem lub realizacją Umowy sprzedaży, Klient może kierować w  formie elektronicznej lub pisemnej na adres sprzedawcy.

Sprzedawca w  ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację, ustosunkuje się do reklamacji Towaru lub reklamacji związanej z  realizacją Umowy sprzedaży zgłoszonej przez Klienta.

Klient może zgłosić Sprzedawcy reklamację w  związku z  korzystaniem z  usług nieodpłatnych świadczonych drogą elektroniczną przez Sprzedawcę.  W  zgłoszeniu reklamacyjnym Klient winien zawrzeć opis zaistniałego problemu. Sprzedawca niezwłocznie, lecz nie później niż w  terminie 14 dni rozpatruje reklamacje i  udziela Klientowi odpowiedzi.

8. Odstąpienie od Umowy sprzedaży

 Klient będący Konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży, może w  terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny.

 Bieg terminu na odstąpienie od Umowy sprzedaży rozpoczyna się od chwili objęcia Towaru w  posiadanie przez Konsumenta. Oświadczenie można złożyć  elektronicznie lub na formularzu, którego wzór został zamieszczony przez Sprzedawcę na Stronie Internetowej. W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży, jest ona uważana za niezawartą.

Jeśli Konsument złożył oświadczenie o  odstąpieniu od Umowy sprzedaży zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.

Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w  terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru od Konsumenta, zwrócić mu dokonane przez niego płatności za towar.

Konsument ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w  terminie 14 dni od dnia otrzymania przesyłki.

W wypadku odstąpienia Klient będący Konsumentem ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.

Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument chyba, że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z  żadnymi kosztami.

Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży nie przysługuje Klientowi będącemu Konsumentem w  odniesieniu do umów, w  których Towarem jest rzecz dostarczana w  zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży nie przysługuje Klientowi będącemu Konsumentem w  odniesieniu do umów, w  których Towarem jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

9. Usługi nieodpłatne

 Sprzedawca świadczy na rzecz Klientów, drogą elektroniczną usługi nieodpłatne:

  •  Formularz kontaktowy;
  •  Newsletter;
  •  Prowadzenie Konta Klienta;
  •  Zamieszczanie opinii.

Usługi wskazane w  §10 ust. 1 powyżej świadczone są 7 dni w  tygodniu, 24 godziny na dobę.

 Sprzedawca zastrzega sobie możliwość wyboru i  zmiany rodzaju, form, czasu oraz sposobu udzielania dostępu do wybranych wymienionych usług, o  czym poinformuje Klientów w  sposób właściwy dla zmiany Regulaminu.

Z usługi Newsletter może skorzystać każdy Klient, który wprowadzi swój adres poczty elektronicznej, wykorzystując w  tym celu formularz rejestracyjny udostępniony przez Sprzedawcę na Stronie Internetowej Sklepu. Po przesłaniu wypełnionego formularza rejestracyjnego, Klient otrzymuje niezwłocznie, drogą elektroniczną na adres poczty elektronicznej podany w  formularzu rejestracyjnym potwierdzenie przez Sprzedawcę. Z  tą chwilą zawarta zostaje umowa o  świadczenie drogą elektroniczną usługi Newsletter.

 Usługa Newsletter polega na przesyłaniu przez Sprzedawcę, na adres poczty elektronicznej, wiadomości w  formie elektronicznej zawierającej informacje o  nowych produktach lub usługach w  ofercie Sprzedawcy. Newsletter przesyłany jest przez Sprzedawcę do wszystkich Klientów, którzy dokonali subskrypcji.

Każdy Newsletter kierowany do danych Klientów zawiera, w  szczególności: informację o  nadawcy, wypełnione pole „temat”, określające treść przesyłki oraz informację o  możliwości i  sposobie rezygnacji z  usługi nieodpłatnej Newsletter.

Klient może w  każdej chwili zrezygnować z  otrzymywania Newsletter’a przez wypisanie się z  subskrypcji za pośrednictwem odnośnika zamieszczonego w  każdej wiadomości elektronicznej wysłanej w  ramach usługi Newsletter lub za pośrednictwem aktywacji odpowiedniego pola w  Koncie Klienta.

Klient, który dokonał Rejestracji może zgłosić żądanie usunięcia Konta Klienta Sprzedawcy, przy czym w  przypadku zgłoszenia żądania usunięcia Konta Klienta przez Sprzedawcę, może ono zostać usunięte do 14 dni od zgłoszenia żądania.

Sprzedawca jest uprawniony do zablokowania dostępu do Konta Klienta i  usług nieodpłatnych, w  przypadku działania przez Klienta na szkodę Sprzedawcy lub innych Klientów, naruszenia przez Klienta przepisów prawa lub postanowień Regulaminu, a  także, gdy zablokowanie dostępu do Konta Klienta i  usług nieodpłatnych jest uzasadnione względami bezpieczeństwa - w  szczególności: przełamywaniem przez Klienta zabezpieczeń Strony Internetowej Sklepu lub innymi działaniami hakerskimi. Zablokowanie dostępu do Konta Klienta i  usług nieodpłatnych z  wymienionych przyczyn trwa przez okres niezbędny do rozwiązania kwestii stanowiącej podstawę zablokowania dostępu do Konta Klienta i  usług nieodpłatnych. Sprzedawca zawiadamia Klienta o  zablokowaniu dostępu do Konta Klienta i  usług nieodpłatnych drogą elektroniczną na adres podany przez Klienta w  formularzu rejestracyjnym.

10. Odpowiedzialność Klienta w zakresie zamieszczanych przez niego treści

 Zamieszczając treści oraz udostępniając je Klient dokonuje dobrowolnego rozpowszechniania treści. Zamieszczane treści nie wyrażają poglądów Sprzedawcy i  nie powinny być utożsamiane z  jego działalnością. Sprzedawca nie jest dostawcą treści, a  jedynie podmiotem, który zapewnia w  tym celu odpowiednie zasoby teleinformatyczne.

            Klient oświadcza, że:

  •             jest uprawniony do korzystania z  autorskich praw majątkowych, praw własności przemysłowej i/lub praw pokrewnych do – odpowiednio - utworów, przedmiotów praw własności przemysłowej (np. znaki towarowe) i/lub przedmiotów praw pokrewnych, które składają się na treści;
  •             umieszczenie oraz udostępnienie w  ramach usług, o  których mowa w  §10 Regulaminu, danych osobowych, wizerunku oraz informacji dotyczących osób trzecich nastąpiło w  sposób legalny, dobrowolny oraz za zgodą osób, których one dotyczą;
  •             wyraża zgodę na wgląd do opublikowanych treści przez innych Klientów oraz Sprzedawcę, jak również upoważnia Sprzedawcę do ich wykorzystania nieodpłatnie zgodnie z  postanowieniami niniejszego Regulaminu;
  •             wyraża zgodę na dokonywanie opracowań utworów w  rozumieniu Ustawy o  prawie autorskim i  prawach pokrewnych.
  •             Klient nie jest uprawniony do:
  •             zamieszczania w  ramach korzystania z  usług, o  których mowa w  §10 Regulaminu, danych osobowych osób trzecich oraz rozpowszechniania wizerunku osób trzecich bez wymaganego prawem zezwolenia lub zgody osoby trzeciej;
  •             zamieszczania w  ramach korzystania z  usług, o  których mowa w  §10 Regulaminu, treści o  charakterze reklamowym i/lub promocyjnym.
  •             Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za zamieszczane przez Klientów treści pod warunkiem otrzymania powiadomienia zgodnie z  §12 Regulaminu.
  •             Zabronione jest zamieszczanie przez Klientów w  ramach korzystania z  usług, o  których mowa w  §10 Regulaminu, treści które mogłyby w  szczególności:
  •             zostać zamieszczane w  złej wierze, np. z  zamiarem naruszenia dóbr osobistych osób trzecich;
  •             naruszać jakiekolwiek prawa osób trzecich, w  tym prawa związane z  ochroną praw autorskich i  praw pokrewnych, ochroną praw własności przemysłowej, tajemnicą przedsiębiorstwa lub mające związek ze zobowiązaniami o  zachowaniu poufności;
  •             posiadać charakter obraźliwy bądź stanowić groźbę skierowaną do innych osób, zawierałyby słownictwo naruszające dobre obyczaje (np. poprzez użycie wulgaryzmów lub określeń powszechnie uznawanych za obraźliwe);
  •             pozostawać w  sprzeczności z  interesem Sprzedawcy;
  •             naruszać w  inny sposób postanowienia Regulaminu, dobre obyczaje, przepisy obowiązującego prawa, normy społeczne lub obyczajowe.

W przypadku otrzymania powiadomienia zgodnie z  §12 Regulaminu, Sprzedawca zastrzega sobie prawo do modyfikowania lub usuwania treści zamieszczanych przez Klientów w  ramach korzystania przez nich z  usług, o  których mowa w  §10 Regulaminu, w  szczególności w  odniesieniu do treści, co do których, opierając się na doniesieniach osób trzecich lub odpowiednich organów, stwierdzono, że mogą one stanowić naruszenie niniejszego Regulaminu lub obowiązujących przepisów prawa. Sprzedawca nie prowadzi bieżącej kontroli zamieszczanych treści.

Klient wyraża zgodę na nieodpłatne wykorzystywanie przez Sprzedawcę umieszczonych przez niego treści w  ramach Strony Internetowej Sklepu.

11. Zgłaszanie zagrożenia lub naruszenia praw

 W  przypadku, gdy Klient lub inna osoba lub podmiot uzna, iż treść publikowana na Stronie Internetowej Sklepu narusza ich prawa, dobra osobiste, dobre obyczaje, uczucia, moralność, przekonania, zasady uczciwej konkurencji, know-how, tajemnicę chronioną prawem lub na podstawie zobowiązania, może powiadomić Sprzedawcę o  potencjalnym naruszeniu.

Sprzedawca powiadomiony o  potencjalnym naruszeniu, podejmuje niezwłoczne działania mające na celu usunięcie ze Strony Internetowej Sklepu, treści będących przyczyną naruszenia.

Sprzedawca przetwarza dane osobowe Klientów w  celu realizacji zamówień, świadczenia przez Sprzedawcę usług drogą elektroniczną oraz innych celów określonych w  Regulaminie. Dane są przetwarzane wyłącznie na podstawie przepisów prawa lub zgody wyrażonej przez Klienta zgodnie z  obowiązującymi przepisami prawa.

 Każdy kto przekaże Sprzedawcy swoje dane osobowe, ma prawo dostępu do ich treści oraz do ich poprawiania lub żądania ich usunięcia, a  w przypadkach przewidzianych przepisami prawa żądania zaprzestania przetwarzania jego danych osobowych.

 Sprzedawca zapewnia możliwość usunięcia danych osobowych z  prowadzonego zbioru, w  szczególności w  przypadku usunięcia Konta Klienta. Sprzedawca może odmówić usunięcia danych osobowych, jeżeli Klient nie uregulował wszystkich należności wobec Sprzedawcy lub naruszył obowiązujące przepisy prawa, a  zachowanie danych osobowych jest niezbędne do wyjaśnienia tych okoliczności i  ustalenia odpowiedzialności Klienta.

 Sprzedawca chroni przekazane mu dane osobowe oraz dokłada wszelkich starań w  celu zabezpieczenia ich przed nieuprawnionym dostępem lub wykorzystaniem przez osoby nieupoważnione.

Sprzedawca przekazuje dane osobowe Klienta Dostawcy w  zakresie niezbędnym do realizacji Dostawy.

 12. Rozwiązanie umowy (nie dotyczy Umów sprzedaży)

Zarówno Klient, jak i  Sprzedawca mogą rozwiązać umowę o  świadczenie usług drogą elektroniczną w  każdym czasie i  bez podania przyczyn, z  zastrzeżeniem zachowania praw nabytych przez drugą stronę przed rozwiązaniem ww. umowy oraz postanowień poniżej.

Klient, który dokonał Rejestracji rozwiązuje umowę o  świadczenie usług drogą elektroniczną, poprzez wysłanie do Sprzedawcy stosownego oświadczenia woli, przy użyciu dowolnego środka komunikacji na odległość, umożliwiającego zapoznanie się Sprzedawcy z  oświadczeniem woli Klienta.

Sprzedawca wypowiada umowę o  świadczenie usług drogą elektroniczną poprzez wysłanie do Klienta stosownego oświadczenia woli na adres poczty elektronicznej podany przez Klienta podczas Rejestracji.

13. Postanowienia końcowe

Sprzedawca ponosi odpowiedzialność z  tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy, lecz w  przypadku umów zawieranych z  Klientami będącymi Przedsiębiorcami Sprzedawca ponosi odpowiedzialność tylko w  przypadku umyślnego wyrządzenia szkody i  w granicach rzeczywiście poniesionych strat przez Klienta będącego Przedsiębiorcą.

W przypadku powstania sporu na gruncie zawartej Umowy sprzedaży, strony będą dążyły do rozwiązania sprawy polubownie. Prawem właściwym dla rozstrzygania wszelkich sporów powstałych na gruncie niniejszego Regulaminu jest prawo polskie.

Sprzedawca zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego Regulaminu. Wszystkie zamówienia przyjęte przez Sprzedawcę do realizacji przed dniem wejścia w  życie nowego Regulaminu są realizowane na podstawie Regulaminu, który obowiązywał w  dniu składania zamówienia przez Klienta. Zmiana Regulaminu wchodzi w  życie w  terminie 7 dni od dnia opublikowania na Stronie Internetowej Sklepu. Sprzedawca poinformuje Klienta na 7 dni przed wejściem w  życie nowego Regulaminu o  zmianie Regulaminu za pomocą wiadomości przesłanej drogą elektroniczną zawierającej odnośnik do tekstu zmienionego Regulaminu. W  razie, gdy Klient nie akceptuje nowej treści Regulaminu obowiązany jest zawiadomić o  tym fakcie Sprzedawcę, co skutkuje rozwiązaniem umowy zgodnie z   postanowieniami §14 Regulaminu.

Regulamin wchodzi w  życie z  dniem 1.09.2021 r.

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl