Zwroty i reklamacje



ZWROT TOWARU

Każdy Klient Modoloko, który dokonał zakupów zgodnie z Ustawą z 30 maja 2014r. ma prawo odstąpić od umowy w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki bez podawania przyczyny.

Towar nie może mieć śladów użytkowania, powinien być w nienaruszonym stanie oraz zostać zwrócony wraz z metką (nie odciętą). Zwrotu pieniędzy dokonujemy przelewem bankowym na numer konta podany w formularze zwrotu, nie później niż 14 dni od daty otrzymania przez nas przesyłki. Kupujący ponosi koszty odesłania przesyłki. Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem, usługą “e-przesyłka” lub paczkomatami.

Jak to zrobić?

Zamówienia z naszego sklepu Modoloko możesz wygodnie zwrócić poprzez pobranie formularza zwrotu znajdującego się na naszej stronie, wyslanie wypełnionego formularza na adres zwroty@modoloko.pl lub dołączenie wydrukowanego formularza do wysyłanej paczki z produktem.

Formularz zwrotu

  1. Wypełnij elektronicznie pobrany plik formularza i zapisz go na swoim dysku.
  2. Wyślij formularz elektronicznie dołączając plik PDF formularza na adres zwroty@modoloko.pl lub wydrukuj i dołącz go do zwracanego produktu.
  3. Przesyłkę prześlij na adres:

MODOLOKO
Jasne Pole 55B
63-714 Kobierno
DZIAŁ ZWROTÓW

  1. Oczekuj na zwrot pieniędzy.

 

Jeśli masz pytania skontaktuj się z nami mailowo: zwroty@modoloko.pl lub telefonicznie 690 510 055 (pon.- pt. 9.00- 15.00)



 REKLAMACJA:

Reklamacja to Twoje prawo z którego możesz skorzystać w przypadku, gdy zakupiony w sklepie Modoloko produkt posiada wadę. Przepraszamy za zaistniałą sytuację. Możesz jednak czuć się bezpiecznie - zrobimy wszystko, aby proces reklamacji potrwał możliwie krótko i sprawnie.

Jak to zrobić?

Zamówienia z naszego sklepu Modoloko możesz wygodnie zareklamować pobierając formularz reklamacji znajdujący się na naszej stronie, wyslanie wypełnionego formularza na adres reklamacje@modoloko.pl lub dołączając go razem z dowodem zakupu do wysyłanej paczki z produktem.

Pobierz formularz reklamacyjny (PDF

  1. Wypełnij elektronicznie formularz podając nam dokładne informacje na temat produktu, który reklamujesz i zapisz go na swoim dysku.
  2. Wyślij formularz elektronicznie jako załącznik PDF na adres reklamacje@modoloko.pl lub dołącz wydrukowany do reklamowanego produktu.
  3. Przesyłkę prześlij na adres:

MODOLOKO
Jasne Pole 55B
63-714 Kobierno
DZIAŁ REKLAMACJI

  1. DZIĘKUJEMY - Twoja reklamacja została złożona.
  2. Oczekuj na kontakt z naszej strony.

Pamiętaj, aby reklamowany produkt odesłać czysty, odpowiednio zabezpieczony i zapakowany. Jeśli reklamacja zostanie rozpatrzona na korzyść Klienta towar zostanie naprawiony lub wymieniony na nowy, pełnowartościowy. Jeśli np. z powodu wyczerpania towaru będzie to niemożliwe zwrócimy wszelkie koszty poniesione przez Klienta. Reklamacja rozpatrywana jest w ciągu 14 dni od daty otrzymania reklamacji. Informujemy, że nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem, usługą “e-przesyłka” lub paczkomatami. Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym na numer konta podany w formularzu reklamacji w ciągu 14 dni roboczych.

Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 23.04.1964r. Kodeks cywilny.

Jeśli masz pytania skontaktuj się z nami mailowo reklamacje@modoloko.pl lub telefonicznie  690 510 055 (pon.- pt. 9.00- 15.00)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl